7-dnevna vstopnica FitKO ali FITEEN

FIT IZZIVI - prehrana

V fit planerju MOJ FIT IZZIV vas vsak mesec čakajo tudi fit izzivi: eden glede treningov in eden glede prehrane. Vsak mesec vam bomo predlagali po enega. Lahko pa si postavite tudi svoje izzive.

 

FIT IZZIV PREHRANA OK FIT

 

FIT IZZIV PREHRANA OK FIT

 

FIT IZZIV PREHRANA OK FIT

 

 

FIT IZZIV PREHRANA OK FIT

Po božično-novoletnih praznikih smo za vas pripravili 2-tedenski izziv brez sladic.

V naslednjih dveh tednih se popolnoma izognite vsemu, kar vsebuje sladkor!

 

 

Prehranski izziv - obvezen obrok po treningu

2-tedenski izziv: OBVEZEN OBROK PO TRENINGU!

Zakaj je obrok po treningu nujen?

Čeprav naj bi bilo v vsakem obroku nekaj beljakovin, je predvsem pomembno beljakovine vnašati po treningu, ko je telo najbolj dovzetno za regeneracijo in obnovo tkiv, saj je v katabolnem stanju (med intenzivno vadbo se poveča razgradnja telesnih tkiv). 

Prvih 45 minut po treningu je najprimernejši čas za nadomeščanje izgubljenega goriva. Idealna strategija prehranskega okrevanja je obrok ali tekoči prehranski dodatek, ki naj vsebuje beljakovine in ogljikove hidrate razmerju 3 : 1. To tesno sodelovanje beljakovin in hidratov po treningu ugodno vpliva na razvoj rastnega hormona.

Prav tako pa se izognemo pojavu povečane utrujenosti, pretreniranosti, padcu odpornosti telesa, počasnejšem celjenju poškodb, izgubi mišične mase in moči mišic.


30-dnevni izziv pitja vode OK fit center

30-dnevni izziv pitja vode: vsak dan popij 8 kozarcev po 0,3 dcl vode!


Zakaj je pitje vode pomembno?

1. Kilogrami bodo kopneli - Že takoj ko boste visokokalorične in sladke pijače zamenjali z navadno vodo, se boste izognili nepotrebnim kalorijam. Voda je odlična, saj nima nič kalorij, poleg tega pa je odličen zaviralec apetita. Zagotovo je pri vsaki dieti izredno pomembno tudi redno pitje vode.

2. Zdravo za srce - Če boste čez dan redno popili vsaj dva litra vode, boste hitro zmanjšali tudi možnosti za srčni napad. Šest let trajajoča študija ameriškega inštituta za epidemiologijo je pokazala, da pet kozarcev vode na dan za kar 41 odstotkov zmanjša tveganje za smrt zaradi srčnega infarkta (v primerjavi s tistimi, ki so na dan popili le dva kozarca vode na dan).

3. Nova energija - Če ste dehidrirani, vam hitro pade energija, počutite se utrujeni – že rahla dehidriranost močno zmanjša človekovo energijo. Če ste žejni, to pomeni, da ste že dehidrirani, to pa vodi v utrujenost, šibkost mišic, dremavost ....

4. Zdravilo za glavobol - Eden od znakov dehidracije je glavobol. Če vas pogosto boli glava, se najprej vprašajte, ali popijete dovolj tekočine, predvsem vode.

5. Zdrava koža - Večina ljudi, ki začne redno piti dovolj vode, vam bo povedala, da je njihova koža dobila povsem drugačen sijaj, izboljša pa se tudi njena struktura. Seveda se spremembe ne bodo zgodile čez noč, a že teden dni rednega pitja se bo poznal na vaši koži.

6. Dobro za prebavo - Telo za pravilno prebavljanje hrane potrebuje tudi pravšnji odmerek tekočine. Voda pogosto pozdravi bolečine v trebuhu, saj pomaga telesu pri prebavi.

7. Čiščenje - Voda pomaga iz telesa odplakniti toksine in druge škodljive ter nepotrebne snovi.

8. Zmanjšano tveganje za raka - Vsakemu 27. moškemu postavijo diagnozo raka na sečnem mehurju, ki je sedmi najpogostejši malignom pri slovenskih moš­kih. Na srečo pa varovanje ne bi moglo biti preprostejše: pitje vode lahko pomembno zmanjša tveganje za raka na sečnem mehurju, pravijo raziskovalci s Harvarda.

V njihovi študiji so ljudje, ki so popili šest 2,5-decilitrskih kozarcev vode na dan, imeli za 53 odstotkov manjše tveganje za razvoj te bolezni. Voda razredči urin in koncentracijo kancerogenov v njem, hkrati pa tudi poveča potrebo po uriniranju in tako skrajšuje čas, v katerem so kemikalije v stiku z mehurjem.

9. Športni dosežki - Redno pitje izboljša tudi vaše dosežke na športnem področju. Zelo pomembno je, da pijete pred treningom in po njem.

(vir: Aktivni.si)

Izdelava spletnih strani: Positiva